keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Ohi?

Ei menny taaskaan niin kun piti. Eritevarotus!!!!

Olin sairaslomalla ma-ke ja mies kanssa, kun sen piti olla mulle seurana kotona kun maanantaina lyötiin taas Cytotecia 4kpl ja ooteltiin josko se istukan pala sieltä tulis. No ei tullu. Helvetin kipeetä vaan teki. Sain nukuttua muutaman tunnin ma-ti yönä  ja eipä tuota tiistaina aamusta mitään tapahtunu. Komensin sitten miehen kauppaan, ja itse lähdin vessaan (siis ihan normitarpeille olevinaan) ja sitten alkokin tapahtua.

Verta alko tulla lorisemalla pönttöön, sitten taas alko supistamaan. Mietin että saisinko jotenkin haettua puhelimen ja soitettua miehelle että tulee takasin. Sit tuntu että tulee jotain isompaa ulos, ja niin tulikin. Ja taas verta. Verta ja verta. Helvetisti verta. Siihenpä se muistikuva katkee. Mies oli tullu kotiin ja mä olin pötköttäny vessassa taju kankaalla. Onneks ei kolahtanu nuppi mihinkään eikä muutakaan vauriota tullu. Ukko oli jo soittamassa ambulanssia, mä en antanu. Oon just niitä tyyppejä että sairaalaan mennään vaan pää kainalossa...

Tänä aamuna sitten taas polille näytille. Ja kyllä. Sieltä on tullu kaikki pihalle. Tai no joku 6mm köntsä ehkä on vielä tai sit se on vaan limakalvoa, mutta tulossa kuitenkin jo pois sieltä. Hcg-arvo oli vielä 796, mutta sekin on hyvin laskusuunnassa. Kolmen viikon päästä katotaan taas. Ja omalle klinikalle kesäkuun puolessa välissä jälkitarkastukseen.

Huomenna töihin, josko tää paska nyt olis vihdoin ja viimein ohi. 

4 kommenttia:

Eileithyia kirjoitti...

Huh, karmivaa. Onneksi et loukannut itseäsi, kun tajunta hämärtyi.

Olen hirveän pahoillani kokemastasi.

*lämpöä*

Ymmyrkäinen kirjoitti...

Karmivaa. Eikö se voisi olla jo ohi? Musta on ihan kohtuutonta että näin paljon joudut kärvistelemään.
Pääsitkö viime viikolla jo töihin - onko olo (fyysinen) yhtään parempi?
*hali*

Elina kirjoitti...

Pääsin töihin takasin viime viikolla, olo tosin oli aika ryytynyt varsinkin kun siirryin siinä samalla ihan uusiin hommiin ja opeteltavaa on paljon.
Kipuilua ei enää ilmene kuin silloin jos erehtyy rehkimään liikaa.
Hitaasti hyvä tulee! Hope so...

Helmikäs kirjoitti...

Voi ei, mitä kamalaa olet joutunut kokemaan :(

Olen niin kamalan pahoillani. ;(
Voimia sinulle ja miehellesi. *halaus*