keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

HCG-arvo

No nyt ne soitti, ihan liian aikaseen. Ei ollu mies ehtinyt vielä töistä henkiseksi tueksi.

Arvo oli 119. Kysyin että onko se nyt hyvä vai huono, niin hoitaja tokaisi että "Minä en ota kantaa näihin raskausasioihin kun minä en näistä mitään tiedä". Helevetin hyvä homma ja kiitosta vaan. Klinikan soittoaika alkaa yhdeltä. Ehkä sitä sitten selviää enemmän.  Aion pyytää lähetettä vielä sieltä toiseen saman arvon mittaukseen että kävisin täällä kotikaupungissa yksityisellä ensi viikolla.

Voi kun malttaisin pysyä poissa googlesta. Ja kiitos kovasti Ymmyrkäinen tsempistä, ihanaa kun joku on samassa junassa.

4 kommenttia:

Ymmyrkäinen kirjoitti...

Saitko klinikalta ketään kiinni? Selvisikö asia?

Googleen ei kannata mennä, ei sieltä löydä mitään "oikeeta" vastausta. Sellaisen kyllä huomasin, että normisti tuota hcg-arvoa seurataan että nouseeko vai laskeeko eli pitäisikö tässä otattaa se ainakin toiseen kertaan?

Ei ole lääkäri mulle soittanut, eikä hoitajakaan. Koko iltapäivän roikuin puhelinajalla linjoilla, mutta en päässyt kuin jonoon "odottakaa hetki teitä palvellaan hetken kuluttua". Kiukuttaa. Mä jotenkin arvasin ettei se lääkäri mitään ymmärrä soittaa.

Taidan soittaa suoraan polille uudestaan. Huomenna. Kai ne sieltä näkee mikä se arvo oli ja osaavat sitten kertoa mikä tilanne on.

Toisaalta huonot uutiset ehtii kuulla myöhemminkin....

Heli kirjoitti...

Mä ymmärsin jostain taulukoista, että tuo sun arvo vastais ihan noita sun viikkojas. 100% varma en ole, mutta toivon kovasti olevani oikeassa.
Täältä syynäsin: http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single

Elina kirjoitti...

Kiitos Mymmeli, ei tarvinnu googletella ja päätyä jonnekkin "luotettavalle" keskustelupalstalle ;)

Kyllähän tuo klinikka lupaili tuolla arvolla että on tukevasti raskaana. Luotetaan nyt siihen ja otetaan päivä kerrallaan.

Ymmyrkäinen kirjoitti...

Jätit mulle kommentin että sun hcg ei olis niin hyvä tai miten se nyt oli.

Mun labra oli rv 5+6, sulla oli kai vähemmän? Siitähän se on suurimmaks osaks kiinni. Ja mä ainakin luotan polin sanaan, että jos ne sanoo että on raskaana niin eiköhän se niin ole.

Kiitos tuestasi! Nyt jännätään taas.... päivä kerrallaan.